ΌΡΟΙ ΧΡHΣΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ alfakom.GR

Καλως ήρθατε στο alfakom.gr , το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων μέσω του διαδικτύου της ατομικής επιχείρισης <<ΚΟΧΛΙΑΡΙΔΗΣ ΑΡΙΣΤΟΜΕΝΗΣ ΠΑΥΛΟΣ>>, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: ALFAKOM που εδρεύει στην ΣΟΛΩΝΟΣ 36-38 , ΜΠΟΤΣΑΡΗ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 54644 (ΑΦΜ: 031361860 / ΔΟΥ Η’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ).

  1. Σύμβαση χρήσης

Ο επισκέπτης / χρήστης των σελίδων και των υπηρεσιών αυτού του δικτυακού τόπου παραχωρεί τη συγκατάθεσή του στους κατωτέρω όρους χρήσης, που ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου, των σελίδων, των γραφικών, των εικόνων, των φωτογραφιών και των αρχείων που περιλαμβάνονται στο τόπο αυτό. Συνεπώς, οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από την επίσκεψη ή τη χρήση των σελίδων και των υπηρεσιών του δικτυακού τόπου. Εάν δε συμφωνεί, τότε οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου του Δικτύου. Ο επισκέπτης / χρήστης παρακαλείται να ελέγχει το περιεχόμενο των συγκεκριμένων σελίδων για ενδεχόμενες αλλαγές. Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι η περαιτέρω χρήση και περιήγηση σας στην ιστοσελίδα alfakom.gr συνεπάγεται τη ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεση με αυτούς.

  1. Δικαιώματα πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας

Εκτός των ρητά αναφερόμενων εξαιρέσεων (πνευματικά δικαιώματα τρίτων, συνεργατών και φορέων), το λογότυπο alfakom.gr, όλο το περιεχόμενο του δικτυακού τόπου, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, των παρεχομένων υπηρεσιών και γενικά όλων των αρχείων αυτού του site, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του alfakom.gr, κατατεθειμένα σήματα και σήματα υπηρεσιών του Δικτυακού αυτού τόπου και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Συνεπώς, κανένα εξ αυτών δε δύναται να αποτελέσει εν όλω ή εν μέρει αντικείμενο πώλησης, αντιγραφής, τροποποίησης, αναπαραγωγής, αναδημοσίευσης ή να “φορτωθεί”, να μεταδοθεί ή να διανεμηθεί με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα λοιπά προϊόντα ή υπηρεσίες που αναφέρονται στις ηλεκτρονικές σελίδες του παρόντος κόμβου και φέρουν τα σήματα των αντίστοιχων οργανισμών, εταιρειών, συνεργατών φορέων, ενώσεων ή εκδόσεων, αποτελούν δική τους πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία και συνεπώς οι φορείς αυτοί φέρουν τη σχετική ευθύνη.

  1. Ευθύνη επισκέπτη / χρήστη

Ο επισκέπτης / χρήστης των σελίδων και των υπηρεσιών του δικτυακού αυτού τόπου αναλαμβάνει την ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία προκαλείται στο Δίκτυο από κακή ή αθέμιτη χρήση των σχετικών υπηρεσιών.

  1. Περιορισμός ευθύνης

Το alfakom.gr έχει καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να απεικονίσει με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια τα προϊόντα που διαθέτει με την προβολή φωτογραφιών, περιγραφών και ειδικότερων σχολίων. Ωστόσο, ο παρών δικτυακός τόπος ενδέχεται να περιέχει σφάλματα (τυπογραφικά, αριθμητικά και απεικόνισης). Το alfakom.gr δεν εγγυάται την ακρίβεια ή πληρότητα των απεικονίσεων και των περιγραφών ή την αξιοπιστία κάθε συμβουλής, γνώμης δήλωσης ή άλλης πληροφορίας, που αναφέρεται ή διατίθεται στον παρόντα Δικτυακό Τόπο. Ούτε επίσης εγγυάται ότι οι σελίδες, οι υπηρεσίες, οι επιλογές και τα περιεχόμενα θα παρέχονται χωρίς διακοπή, αλλά εγγυάται πως τα σφάλματα και τα λάθη θα διορθώνονται μόλις γίνονται αντιληπτά (παρακαλούμε τη βοήθεια σας γι’ αυτό). Υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας, το alfakom.gr δεν ευθύνεται για οποιασδήποτε μορφής ζημία υποστεί ο επισκέπτης / χρήστης των σελίδων, υπηρεσιών, επιλογών και περιεχομένων του alfakom.gr στις οποίες προβαίνει με δική του πρωτοβουλία και με τη γνώση των όρων του παρόντος.

Επίσης ο παρών δικτυακός τόπος δεν εγγυάται ότι το ίδιο ή οποιοδήποτε άλλο συγγενικό site ή οι εξυπηρετητές “servers” μέσω των οποίων αυτά τίθενται στη διάθεσή σας, σας παρέχονται χωρίς “ιούς” ή άλλα επιζήμια συστατικά, εντούτοις χρησιμοποιεί έναν από τους καλύτερους server στον κόσμο και προστατεύεται με την πιο απροσπέλαστη προστασία κατά οποιασδήποτε μορφής ιών.

  1. “Δεσμοί” (links) προς άλλα sites

Το alfakom.gr δεν ελέγχει τη διαθεσιμότητα, το περιεχόμενο, την πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων, την ποιότητα και την πληρότητα των υπηρεσιών άλλων web sites και σελίδων στα οποία παραπέμπει μέσω “δεσμών”, hyperlinks ή διαφημιστικών banners. Συνεπώς για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιασθεί κατά την επίσκεψη / χρήση τους οφείλετε να απευθύνεστε απευθείας στα αντίστοιχα web sites και σελίδες, τα οποία και φέρουν τη σχετική ευθύνη για την παροχή των υπηρεσιών τους. Το alfakom.gr σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί ότι ενστερνίζεται ή αποδέχεται το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες των web sites και των σελίδων στα οποία παραπέμπει ή ότι συνδέεται με αυτά κατά οποιονδήποτε άλλο τρόπο.

  1. Παροχή και χρήση E-mail

Η διαδικασία παροχής και χρήσης ηλεκτρονικής διεύθυνσης από το Δίκτυο προς τους επισκέπτες / χρήστες των υπηρεσιών του διέπεται από τους όρους του παρόντος. Εάν κάποιος επισκέπτης / χρήστης δε συμφωνεί με τους όρους αυτούς παρακαλούμε να μην ενεργοποιήσει τη διαδικασία παροχής ηλεκτρονικής διεύθυνσης από το Δίκτυο.

Ο επισκέπτης / χρήστης, αφού υποβάλλει τα στοιχεία του πρέπει να επιλέξει στη συνέχεια ένα όνομα και ένα κωδικό πρόσβασης στην ηλεκτρονική του διεύθυνση.

Ο κάτοχος της ηλεκτρονικής διεύθυνσης που παρέχεται από το Δίκτυο είναι απολύτως υπεύθυνος για κάθε χρήση της και για το περιεχόμενο των μηνυμάτων του και το Δίκτυο δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να φέρει ευθύνη για πράξεις που σχετίζονται με τη χρήση της ηλεκτρονικής διεύθυνσης από τον κάτοχο. Ο κάτοχος οφείλει να γνωστοποιεί αμέσως στο Δίκτυο οποιαδήποτε χρήση της ηλεκτρονικής του διεύθυνσης από τρίτο χωρίς εξουσιοδότηση καθώς και οποιαδήποτε άλλη περίπτωση παραβίασης του ηλεκτρονικού του λογαριασμού.

Το Δίκτυο δεν ελέγχει το περιεχόμενο των ηλεκτρονικών μηνυμάτων που αποστέλλονται από τους επισκέπτες / χρήστες μέσω της παρεχόμενης από το Δίκτυο ηλεκτρονικής διεύθυνσης. Το Δίκτυο διατηρεί αρχείο με τις ανωτέρω ηλεκτρονικές διευθύνσεις και μπορεί να αποστέλλει μηνύματα ενημερωτικού και οικονομικού χαρακτήρα στους κατόχους των ηλεκτρονικών διευθύνσεων εκτός εάν οι τελευταίοι δεν επιθυμούν κάτι τέτοιο.

Το Δίκτυο διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείει κάποιο πρόσωπο από την παροχή ηλεκτρονικής διεύθυνσης ή να διακόπτει την παροχή αυτή σε περίπτωση παραβίασης των όρων του παρόντος.

  1. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Η διαχείριση και προστασία των προσωπικών δεδομένων του επισκέπτη/ χρήστη του alfakom.gr υπόκειται στις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου για την προστασία του ατόμου από την διαχείριση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα όπως έχει συμπληρωθεί με τις αποφάσεις του Προέδρου της Επιτροπής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, τα Π. Δ. 207/1998 και 79/2000 και το άρθρο 8 του Ν. 2819/2000) και του ευρωπαϊκού δικαίου.

Εάν κάποιος επισκέπτης / χρήστης δε συμφωνεί με τους όρους προστασίας των προσωπικών δεδομένων που προβλέπονται στο παρόν τμήμα οφείλει να μη χρησιμοποιεί τις σελίδες / υπηρεσίες του παρόντος δικτυακού τόπου.

Ο διαχειριστής διαφυλάσσει τον προσωπικό χαρακτήρα των στοιχείων σας και δε δύναται να τα μεταβιβάσει σε οποιονδήποτε τρίτο (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) για κανένα λόγο με την εξαίρεση σχετικών διατάξεων του νόμου και προς τις αρμόδιες και μόνο αρχές.

Ο διαχειριστής διατηρεί αρχεία με τα προσωπικά στοιχεία, τα οποία αποστέλλει ο επισκέπτης / χρήστης αποκλειστικά για λόγους επικοινωνίας.

Ο επισκέπτης / χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα προκειμένου να διασταυρώσει την ύπαρξη προσωπικού του αρχείου, την διόρθωση αυτού, την αλλαγή του ή την διαγραφή του.

Επισκέπτες / χρήστες του δικτυακού τόπου που είναι ανήλικοι, επιτρέπεται να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες/σελίδες του δικτυακού τόπου μόνο με τη συγκατάθεση των γονέων ή των κηδεμόνων τους και δεν έχουν υποχρέωση να υποβάλλουν τα προσωπικά τους στοιχεία. Σε περίπτωση υποβολής τέτοιων στοιχείων από ανήλικους ο διαχειριστής διαγράφει τις σχετικές πληροφορίες.

Ο διαχειριστής είναι δυνατόν να επεξεργάζεται τμήμα ή το σύνολο των στοιχείων που εσείς έχετε αποστείλει για λόγους στατιστικούς και βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών – πληροφοριών του.

  1. Ασφάλεια συναλλαγών

Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα γίνεται απευθείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Τράπεζας Alpha Bank και τα στοιχεία δεν αποθηκεύονται στο alfakom.gr. To πρωτόκολλο που χρησιμοποιείται είναι SSL(Secure Sockets Layer), με κρυπτογράφηση 128-bit, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, συμπεριλαμβάνοντας τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και την διεύθυνσή σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους στο Internet.

Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά.

  1. Τρόποι Πληρωμής

Η πληρωμή των προϊόντων που αγοράζετε μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρόπους:
1) Πληρωμή με αντικαταβολή (μετρητοίς) κατά την παραλαβή της παραγγελίας

Τα προϊόντα έρχονται στο χώρο σας με courier και εσείς πληρώνετε την παραγγελία σας κατά την παραλαβή. Η υπηρεσία αυτή χρεώνεται από τις εταιρίες courier, αλλά η επιπλέον χρέωση είναι μόνο 2,75 ευρώ.
2) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε να δίνετε στην τράπεζα ως αιτιολογία το Ονοματεπώνυμο σας και τον Αριθμό Παραγγελίας που αναγράφεται στο e-mail επιβεβαίωσης. Στη συνέχεια ενημερώστε μας μέσω mail στο sales@alfakom.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 2310767777 ότι εξοφλήσατε την παραγγελία, προκειμένου να απελευθερωθεί η αποστολή. Σε περίπτωση που δε λάβουμε επιβεβαίωση, η παραγγελία δεν αποστέλλεται. Ο τραπεζικός λογαριασμός όπου μπορείτε να καταθέσετε το αντίτιμο για την εξόφληση της παραγγελίας σας είναι:

ALPHA BANK αριθμός λογαριασμού: 377002002005980

αριθμός IBAN: GR6301403770377002002005980

Ως δικαιούχος του λογαριασμού εμφανίζεται η εταιρεία μας με την επωνυμία: ΤΣΑΚΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ OVO

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που η κατάθεση δε γίνει εντός 5 ημερολογιακών ημερών, τα προϊόντα αποδεσμεύονται αυτόματα από το σύστημα και η παραγγελία ακυρώνεται.
3) Με χρέωση κάρτας ή Masterpass

Με χρέωση της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης σας κάρτας (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners, Discover) ή με χρήση του ηλεκτρονικού σας πορτοφολιού Masterpass.

Με την καταχώριση της παραγγελίας σας στον ιστοχώρο μας, εφόσον έχετε επιλέξει αυτόν τον τρόπο πληρωμής, θα κατευθυνθείτε μέσω ασφαλούς σύνδεσης στην σελίδα της Alpha Bank όπου θα συμπληρώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας ή του πορτοφολιού Masterpass.
4) Με μετρητά ή χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας για παραλαβή από το κατάστημα

Επιλέγοντας την παραλαβή από το κατάστημα, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας στο κατάστημα κατά την παραλαβή των προϊόντων . Για παραλαβή από το κατάστημα με τις τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), πρέπει να προηγείται πάντα τηλεφωνική ή online παραγγελία.

Το κατάστημα μας βρίσκεται Κολοκοτρώνη 9, 15233, Χαλάνδρι, Ελλάδα.

  1. Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στο 211 40 88 471 και θα αναλάβουμε την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.
Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 211 40 88 471 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. θα σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και θα σας ενημερώσουμε για όλες τις επιλογές σας.
  1. Υπαναχώρηση – Επιστροφές προϊόντων

Το ηλεκτρονικό κατάστημα alfakom.gr σας δίνει το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός (14) ημερών από την έκδοση του σχετικού παραστατικού αποστολής (απόδειξη, τιμολόγιο). Η μοναδική επιβάρυνση που θα έχετε είναι τα έξοδα αποστολής.

Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν σε εμάς εφόσον:

Είναι αχρησιμοποίητα.
Η αρχική τους συσκευασία δεν έχει ανοιχθεί.
Δεν έχει αλλάξει η αρχική τους κατάσταση.
Έχετε και μας στείλετε την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.
Μας γνωστοποιήσετε την απόφασή σας να επιστραφεί με email στο sales@alfakom.gr ή τηλεφωνικά στο 211 40 88 471 εντός 5 ημερών από την παραλαβή του.

Επιστροφή ελλατωματικού προϊόντος

Σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 211 40 88 471. Το προϊόν επιστρέφεται στην εταιρία με δικά μας έξοδα και εφόσον εξακριβωθεί ότι είναι ελαττωματικό, επικοινωνούμε μαζί σας, για την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος. Εάν διαπιστωθεί ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό και ευθύνονται άλλοι παράγοντες για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη με χρέωση μεταφορικών.

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

  • Στο φυσικό μας κατάστημα

Μας φέρνετε το προϊόν στο χώρο μας, μαζί με την απόδειξη αγοράς, και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με το ίδιο ή άλλο προϊόν της αρεσκείας σας.

  • Αποστολή προϊόντος

Εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπεύθυνο της εταιρίας μας, συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο αποκλειστικά με την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ. Μέσα στο πακέτο θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν καθώς επίσης και την απόδειξη αγοράς. Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.

  1. Παράδοση Παραγγελίας Στο Χώρο Σας

Κάντε την παραγγελία σας μέχρι τις 16:00 μ.μ. Δευτέρα με Παρασκευή, και το alfakom.gr αποστέλλει την παραγγελία σας την ίδια εργάσιμη μέρα. Οι αποστολές των παραγγελιών με διεύθυνση προορισμού εντός Ελλάδας, γίνεται αποκλειστικά μέσω courier. Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων, εξαρτάται από το χρόνο διαθεσιμότητας που αναγράφεται σε κάθε προϊόν ξεχωριστά. Ανάλογα λοιπόν με το προϊόν θα παραλάβετε το λιγότερο σε 1 μέρα, το μέγιστο συνήθως είναι 10-12 μέρες εντός Ελλάδος

  1. Έξοδα Αποστολής

Αττική

Για αποστολή παραγγελιών εντός Αττικής, τα έξοδα αποστολής με κούριερ είναι 5€.

Για παραγγελίες άνω των 150€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.

Για παραλαβή από κατάστημα, δεν υπάρχουν έξοδα αποστολής (0€)

Υπόλοιπη Ελλάδα

Για αποστολή παραγγελιών εκτός του νομού Αττικής, τα έξοδα αποστολής με κούριερ είναι 8,50€.

Για παραγγελίες άνω των 150€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.

Για παραλαβή από κατάστημα, δεν υπάρχουν έξοδα αποστολής (0€)

  1. Καθυστέρηση παραγγελίας

Στην περίπτωση που δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας στον προκαθορισμένο χρόνο αποστολής που έχετε δει στη σελίδα προϊόντος, επικοινωνήστε μαζί μας στο sales@alfakom.gr ή στο 211 40 88 471 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου.

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

    Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας

Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών εγχώριων και διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν.

    Το προϊόν που παραγγείλατε έχει εξαντληθεί και δεν είναι διαθέσιμο

Ανάμεσα στους προϊόντα που σας παρουσιάζουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο κατασκευαστής ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή εκπρόσωπος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών.

Σε κάθε περίπτωση το alfakom.gr θα ενημερώνει τους πελάτες του για τυχόν καθυστέρηση της αποστολής.

  1. Διαφοροποιήσεις τιμών

Το ηλεκτρονικό κατάστημα alfakom.gr καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι πληροφορίες να είναι έγκυρες και αληθείς. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποιο προϊόν έχει ανατιμηθεί είτε λόγω απροειδοποίητης απόφασης του εκδότη, είτε λόγω τεχνικού λάθους, ενημερώνεται απευθείας ο πελάτης ο οποίος δικαιούται να ακυρώσει το ανατιμημένο προϊόν.

  1. Πρακτική Εφαρμογή της Οδηγίας 11/2013

Από τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016, τέθηκε σε λειτουργία η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία επιτρέπει σε καταναλωτές και σε εμπόρους, να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές τους για εγχώριες και διασυνοριακές συναλλαγές.

Ουσιαστικά πρόκειται για τη δημιουργία μίας μεθόδου εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών (ένα είδος “φιλικού διακανονισμού”), σε περιπτώσεις όπου ο καταναλωτής θέλει να υποβάλει καταγγελία σχετικά με κάποιο καταναλωτικό αγαθό ή υπηρεσία που αγόρασε online.

Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών συνδέεται απευθείας με τους αρμόδιους φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των καταγγελιών, προκειμένου η επίλυση να είναι απλούστερη, ταχύτερη και λιγότερο δαπανηρή σε σχέση με την προσφυγή στο δικαστήριο. Στη χώρα μας οι αρμόδιοι φορείς είναι o Συνήγορος του Καταναλωτή και ο Μεσολαβητής Τραπεζικών – Επενδυτικών Υπηρεσιών.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καλεί όλα τα e-shops να προσθέσουν μια παραπομπή στον Ευρωπαϊκό Φορέα ΗΕΔ, για τον οποίο μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR).

  1. Μέρες Παράδοσης

Οι παραγγελίες εντός Αττικής παραδίδονται την επομένη εργάσιμη ημέρα.

Οι αποστολές μας προς την υπόλοιπη Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένης και της νησιωτικής, παραδίδονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.

Εξαίρεση αποτελούν οι δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές, όπου η παράδοση γίνεται εντός 3-4 εργασίμων ημερών.

Συναρμολόγηση

Στην περίπτωση που ο πελάτης παραγγείλει είδος το οποίο χρειάζεται συναρμολόγηση τότε θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας προκειμένου να λάβει τις απαραίτητες οδηγίες για το πώς θα τον εξυπηρετήσουμε.